چگونه جذاب باشیم؟

با ما جذاب بودن را تجربه کنید

چگونه جذاب باشیم؟

با ما جذاب بودن را تجربه کنید

مجموعه درب های Dura Mikasa طیف وسیعی از درب های لمینت با کیفیت عالی ، کیفیت و عملکرد بی نظیر را دارد. کوتاه مدت برای دوام ، مجموعه Dura Mikasa دارای درب های بسیار بادوام است که دارای 5 لایه هسته توبول و 6 محافظ برای محافظت از آنها در برابر شرایط سخت آب و هوایی است. برای اکوسیستم های تجاری و مسکونی ایده آل ، درهای دورا دوام دارند. در ادامه مطلب ، لیستی از پنج چیز مورد نیاز در مورد مجموعه درهای Dura را ارائه می دهیم. نگاهی بیاندازید.
1. عمر طولانی

درهای چوبی از مواد بسیار پایدار و مقاوم در برابر رطوبت ساخته می شوند و در مقایسه با درب های معمولی ، طول عمر بیشتری به آنها می دهند. از این گذشته ، مجموعه درب های Dura نیز از ثبات ابعادی بالایی برخوردار است و در برابر اثرات شدید تغییرات دما و رطوبت مانند انقباض و انبساط محافظت می کند.
2. عملکرد همه ی هوا

تغییر شرایط آب و هوایی اثرات نامطلوبی مانند خم شدن و تعظیم درها به وجود می آورد. برای جلوگیری از مشکلات ناشی از تغییر شرایط آب و هوایی ، درهای درب Dura دارای محافظ 6 ضلعی و یک هسته پایدار هستند که منجر به عملکرد برتر در تمام شرایط آب و هوایی می شود.

درهای مرتبط: درهای چند لایه: بیش از جذابیت زیبایی زیبایی
3. موریانه و مقاوم در برابر بور

آلودگی موریانه و متهور غالباً می تواند برای طول عمر درهای کشور ویران کننده باشد ، به همین دلیل درهای چوبی با درهای توبولار مهندسی شده و قابهای اصلی HMR Grade MDF همراه هستند و باعث می شود تا در معرض خطر آلودگی های موریانه و اطمینان از ماندگاری طولانی قرار بگیرند.
4- زیبایی شناسی خیره کننده

بهترین دربهای چوبی محصولی از فرآیندهای تولید پیشرفته است که به شیوه های مدرن اروپایی پایبند بوده و در نتیجه رنگ های غنی ، زیبایی شناسی خیره کننده و مناسب و به پایان رسیده است. بر خلاف درب های معمولی که برای مطابقت با درب و فریم نیاز به صیقل و در محل کار دارند ، درب های Dura با ظاهری مطابق کارخانه به پایان می رسند.
5. تعمیر و نگهداری آسان

درهای چوبی با یک سطح لمینت بکر ساخته شده و تمیز کردن و نگهداری آنها را به یک نسیم تبدیل می کند. wipedown ساده با یک پارچه مرطوب تمام چیزهایی است که برای تمیز بودن درهای درب Dura لازم است. به طور کلی ، سطوح لمینت از نظر طبیعت غیر متخلخل هستند و در نتیجه احتمال جمع شدن خاک و میکروب ها از بین می رود.
اخرین حرف

طیف درب های Dura Mikasa تلفیقی از زیبایی و عملکرد است که در طیف گسترده ای از رنگ ها و گزینه های طراحی ارائه می شود. در حالی که می توانید مجموعه ای از درها و فریم های کارخانه به پایان رسیده را در مجموعه Dura بیابید ، می توانید از نظر اندازه ، ترجیح و یا کام رنگ آنها را نیز سفارشی کنید تا آنها را واقعاً مورد نظر خود قرار دهید.

منبع:

https://www.mikasadoors.com/blog

نظرات  (۱)

تبریک میگم بابت سایت مفید و مطالب جذابتان واقعا لذت بردم.

راستی چرا از پکیج های افزایش رتبه و سئو سایت شیک رنک استفاده نمی کنید ؟
لینک هاشو می زارم دوست داشتید یه سر بزنید.
 
 
 
 
با آرزوی پیشرفت روز افزون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی